۱ نکته کاربردی برای رونق بیزینس از طریق بازاریابی توییتر

از ابزارهای توییتر استفاده کنید.

با استفاده از وب‌سایت و نرم‌افزار توییتر می‌توانید توییت بزنید یا به دایرکت ها جواب دهید، اما برای مدیریت بهتر بازاریابی از طریق توییتر باید از ابزارهای درست استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه از این ابزارها را معرفی می‌کنیم تا کارتان بهتر و سریع‌تر پیش برود:

  1. حیطه نظارت و رهبریتان را گسترش دهید. برای این کار اطلاعاتتان را درباره افرادی که به‌نوعی مرتبط با کار و برند شما هستند بیشتر کنید. همچنین توجه کنید که این افراد چرا و با چه کسانی مطالب شما را به اشتراک می‌گذارند.
  2. اینفلوئنسر های صنعت را پیدا کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید.
  3. رقبایتان را آنالیز کنید. اطلاعات بیشتری در مورد توییت، منشن، هشتگ و فالوورهای رقبایتان کسب کنید.
  4. از موضوعات داغ و جدید غافل نشوید. از محتوا، هشتگ، منابع و چیزهای جدید و مطرح استفاده کنید.
  5. به توییت های خود عکس اضافه کنید.
  6. صفحات خوب را فالو و صفحات بد را آنفالو کنید. با این کار اطلاعات باارزشی از صفحات خوب به دست می‌آورید و از شر فالوورهای غیرفعال و مزاحم راحت می‌شوید.
  7. برای پست‌هایتان وقت بگذارید تا فعالیتتان اثربخش باشد. با تجزیه‌وتحلیل توییت های خود و دیگران می‌توانید در این زمینه به یک جمع‌بندی کلی برسید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *